JUEVES 19 SEPTIEMBRE

DIJOUS 19 DE SETEMBRE
-TEATRE-



La classe transcorre en el saló d'actes. Avui la sessió consta de quatre dinàmiques, una estona de relaxació i un moment per a poder finalitzar les nostres exposicions sobre què es la cultura per a cadascú de nosaltres .
  • La primera dinàmica constava de, ficant-se en un cercle, passar-nos la energia amb les mans. És una dinamica que ja l´haviem feta el dijous anterior i que ja coneixem, per això, va ser més fàcil desenvolupar-la. 

    Resultado de imagen de palma mano
  • Per altra banda, vam fer altra dinàmica que ja haviem realitzat la setmana passada. Tracta de guiar a una altra persona amb el palmell de la mà per la sala creant un estat de benestar entre les dues persones i seguint el ritme de la música . La setmana passada vaig estar amb Susanna i me´l vaig passar prou bé, vaig conseguir confiar en ella tot el moment de l´activitat. Avui vaig estar amb Carles i també vaig passar-m´ho prou bé, he gaudit de trevallar amb ell ja que ens portem molt bé i m'he pogut riure però alhora aprendre noves tècniques de dinamització.
  • Altra dinamica tractava de caminar per la sala i cercar tres llocs, u amb el nom 0 (lloc sense fer res), altre amb l´1 (cridar el teu nom) i, un altre ambel nombre 2 ( fer un gest).

  • També vam fer les exposicions sobre la cultura. Avui la vaig fer jo i la veritat em va agradar perquè comparti amb els meus companys i companyes què és per a mi la cultura.
                               →→→→→→→
  • Férem també una estona de relaxació. Va estar prou bé perquè no em va costar tancar els ulls i ensar en la cosa més bonica que vaig vóre een el dia, el meu germà.

  • Ja per a finalitzar, vam fer una dinàmica que constava en, amb un concepte abstracte, representar-ho. Van sortir conceptes com morat, felicitat o odi. 


                                                                                                                          -MATIAS HURTADO-

Comentarios

Entradas populares de este blog

La narracion oral y los\las Cuenta Cuentos (Jorge Dart)

VIERNES 29 DE NOVIEMBRE

JUEVES 30 ENERO