JUEVES 16 ENERO

DIJOUS 16 DE GENER

Pel que fa la sessió, es va dividir en tres parts amb dos moments de relaxació. Com és quasi de costum, la clase va transcorre a la sala d´actes.

  • La primera activitat que férem va ser que, en cercle, havien de pasar-nos el torn dient els números i fent un gest en les nombres 2, 3 ,4 5, al 6 li canviàvem el nombre i dèiem TRIANA, i 7. Podíem canviar la direcció si volíem però amb unes regles. 
Al número 1, no es feia res, solament es deia el número i es passava el torn automàticament.
Al número 2, havies de dir-lo i senyalar a terra amb el braç més proper a la persona que volies passar-li el torn. 
Al número 3 havies de senyalar a la persona que volies passar-li el torn amb el dos braços un damunt de l´altre de forma horizontal i li pases el torn amb el braç de damunt assenyalant a la persona següent. 
Al número 4, havies de fer una cosa pareguda al número 2, però havies de assenyalar amb el braç més llunyà a la següent persona. 
Al número 5 havies de assenyalar a la persona amb el pulgar de la ma més propera a la següent persona
 


Al numero


6 havies de dir Triana i fer un gest de flamenca cap el costat on volies passar el torn. 
I el número 7 havies de dir solament el número sense cap gest. 

  • El següent joc que férem va ser una clàssica, la palmada. Si vols saver com es juga, ves-t´en a altres publicacions.
  • Després vàrem fer un moment de respiració per a tranquilitzar-nos.
  • Després agafarem aire i el soltarem dient JO SOC UN POBRE MAMEMIMOMUSIC DE CARRER, QUE JO SEMPRE PAPEPIPOPUC TOQUE EL QUE SE
  • Per a continuar, haviem d' agafar aire I soltar-lo quan caminaves fent qualsevol so. Aixo va servir com metode de relaxacio.
  • Per a continuar la sessio, vam caminar al ritme de la musica.
  • Repetirem la dinamica d'agafar aire i soltar-lo caminant amb el so perque no va eixir gaire be.
  • Despres ferem una especie de Jaca, 4 persones contra otres 4. Uns havien de cridar amb onomatopeies I els altres havien de repondre'ls amb onomatopeies tambe.
  • Seguit de totes estes activitats, totes les persones caminaren per l'aula i en un moment, ens parerem i tacarem els ulls. Carles va caminar per tot l' aula tocant a unes persones i eixes persones obririen els ulls. Les persones amb els ulls oberts debien cercar un o una companya i fer-li de formiga, es a dir, havia de tocarle per tot el cos, amb pudor de certes parts, com si fosi una formigueta que puja pel cos de la persona amb els ulls tancats. Despres canviaren els rols.

Ja per a finalitzar la sessio, varem recordar les famoses maquines. Ferem una i despres ens posarem per grups. Ara haviem de representar com ens afectava a nosaltres el patriarcat, I fer una maquina. 

Comentarios

Entradas populares de este blog

La narracion oral y los\las Cuenta Cuentos (Jorge Dart)

VIERNES 29 DE NOVIEMBRE

JUEVES 30 ENERO